fbpx

20 minut do lepszej formy cz. 2

Hela Ignatowska
Hela Ignatowska

Trener personalny

Poziom kursu:Średnio zaawansowane
Liczba kursantów:24

Opis

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • Skończyłaś pierwszą część programu ćwiczeń “20 minut do lepszej formy
  • Chcesz wejść na kolejny poziom ćwiczeń po ciąży, by zyskać lepszą sylwetkę
  • Chcesz czuć się silniej i mieć jeszcze więcej mocy na co dzień
  • Czujesz się gotowa na następny krok i dodanie delikatnego obciążenia do ćwiczeń w postaci gum miniband
  • Masz wrażenie, że Twoje pośladki po ciąży zapadły w stan hibernacji 🙂
  • Zastanawiasz się, jak to możliwe, że tyle nosisz dziecko na rękach, a ramiona cały czas są słabe?!
  • Chcesz wreszcie to zmienić i dotrzeć do tych wszystkich opornych mięśni!
  • Marzy Ci się powrót na siłownię lub do biegania i chcesz się do tego dobrze przygotować

Dzięki tej części programu dotrzesz do tych najbardziej “opornych” mięśni i poprawisz sylwetkę bez wychodzenia na siłownię!

Wybierając drugą część programu ćwiczeń “20 minut do lepszej formy” otrzymasz:

  • 8-tygodniowy pełen program treningowy + zapas czasu
  • moje indywidualne wsparcie – w każdej chwili możesz zadać pytanie w panelu Q&A na platformie
  • łącznie pół roku dostępu do platformy treningowej oraz mojego wsparcia
  • pełne treningi nagrane na wideo trwające 4, 10 i 20 minut
  • treningi obejmują wzmacnianie z gumami miniband, rozciąganie i mobilizacje, poprawę jakości ruchu i nawyków ruchowych, ale również relaksację i puszczenie napięć
  • ćwiczenia z gumami, które skutecznie poruszą mięśnie pośladków, brzucha i ramion
  • nowe treningi na każdy tydzień ćwiczeń z programem
  • codzienne krótkie zadania i ćwiczenia “przy okazji” do wykonania, utrwalające dobre nawyki ruchowe
  • specjalne warunki na kontynuację programu z częścią trzecią (z elementami dynamicznymi)
  • BONUS: do pobrania zestaw ćwiczeń przeciw garbieniu się
Poniżej znajdziesz odpowiedzi na często zadawane pytania:

Co to są gumy miniband i gdzie je kupić?

To małe gumowe pętle, do kupienia np. w marketach sportowych. Wyglądają one tak:

Ćwiczenia na pośladki - odwodzenie

Czy program jest odpowiedni dla osób z rozejściem mięśni brzucha lub problemami mięśni dna miednicy?

Tylko wtedy, jeśli jesteś pod opieką specjalisty i jesteś już w stanie aktywować mięśnie głębokie w bardziej zaawansowanych ćwiczeniach. Gumy miniband to dodatkowy opór dla Twoich mięśni brzucha, a więc powinnaś być już po lub w trakcie terapii rozejścia i mieć pozwolenie od fizjoterpeuty.

Ile trwa program?

Program jest przewidziany na 8 tygodni, ale masz zapas czasu i dostęp do platformy na pół roku!

Co po zakończeniu programu?

Jeśli będziesz chciała kontynuować, dostaniesz specjalną zniżkę na kolejny miesiąc wspólnych ćwiczeń! Będziemy iść dalej – następna część to ćwiczenia bardziej dynamiczne, a więc wracamy do intensywniejszych treningów!

245,00 
Enrolment validity: 184 days

Kurs zawiera:

  • 8 tygodni ćwiczeń i zadań do wykonania
  • 3 różne treningi na każdy tydzień
  • system codziennych zadań
  • plan treningowy na każdy tydzień
  • 6 miesięcy dostępu
  • wsparcie na platformie
  • motywację na e-mail

Potrzebujesz:

  • mata
  • gumy oporowe miniband

Zawartość programu

Witaj w programie!
Zacznij tutaj - opowiem Ci co znajdziesz w programie i jak z nim ćwiczyć!

  • Zaczynamy!
  • Plany tygodniowe i pomoce do ćwiczeń
  • Pamiętaj o brzuchu
    04:28

Tydzień 1 – wyprostuj się i poczuj brzuch

Tydzień 2 – wstań z pośladków

Tydzień 3 – stabilne centrum

Tydzień 4 – ruchowe centrum dowodzenia

Tydzień 5 – uruchom górę

Tydzień 6 – mocniejsza praca ramion

Tydzień 7 – ruszaj się jeszcze lepiej

Tydzień 8 – zachowaj równowagę

Trening rozciągający

Ruchowe espresso

MATERIAŁY BONUSOWE

Opinie

No Review Yet
No Review Yet