Program Sprawna Mama – subskrypcja

Hela Ignatowska
Hela Ignatowska

Trener personalny

Wszystkie poziomy
2

Opis

Ten program jest dla Ciebie, jeśli:

  • odkąd jesteś w ciąży cały czas brakuje Ci sił i energii
  • wciąż się obawiasz, jak sobie dasz radę po porodzie
  • masz dość ciążowych ograniczeń ciała
  • chcesz zachować sprawne ciało w ciąży i przygotować się lepiej do porodu
  • marzy Ci się szybki powrót do formy po ciąży
  • nie chcesz już więcej męczyć się z bólem kręgosłupa czy sztywnościami
  • pragniesz znów poczuć się świetnie w swoim ciele

Program grupowy „Sprawna Mama” pomoże Ci wejść gładko w macierzyństwo!

Wybierając opcję programu w subskrypcji otrzymasz:

  • dostęp do wszystkich materiałów na platformie od razu po zakupie – tak długo, jak zdecydujesz się być w programie
  • pełne treningi i praktyczne szkolenia – łącznie ponad 80 nagrań (i wciąż dochodzą nowe!)
  • kompletną ścieżkę ćwiczeń, od podstaw bezpiecznego treningu w ciąży, poprzez wzmacnianie, rozluźnianie, mobilizacje, kończąc na ćwiczeniach połogowych
  • rozpisany plan działania na każdy trymestr – oszczędzasz czas, szybko wybierasz to, co jest Ci potrzebne
  • treningi nagrane na wideo z obszernym omówieniem techniki, abyś na pewno ćwiczyła prawidłowo i bezpiecznie dla siebie i swojego dziecka
  • szkolenia merytoryczne prowadzone również przez fizjoterapeutkę uroginekologiczną – dowiesz się, jak zapobiegać częstym i uciążliwym problemom jak m.in. nietrzymanie moczu
  • możliwość konsultacji i wsparcie indywidualne przez platformę i grupę – tak długo, jak zostajesz w programie
  • co miesiąc spotkania na żywo – treningi, szkolenia i sesje pytań i odpowiedzi, podczas których możesz skonsultować swoje wątpliwości – tak długo, jak jesteś w programie
  • możesz zrezygnować z subskrypcji w każdym momencie
Sprawna mama - program grupowy
125,00  / miesiąc

Enrolment validity: 30 days

Kurs zawiera:

  • ponad 25 praktycznych szkoleń
  • ponad 50 pełnych treningów
  • plany treningowe na każdy trymestr
  • spotkania na żywo
  • konsultacje i wsparcie
  • motywację na e-mail

Potrzebujesz:

  • mata do ćwiczeń
  • duża piłka
  • roler i piłeczka do rolowania
  • gumy miniband
  • hantle lub butelki z wodą

Program kursu

40 Lessons

Witaj w programie Sprawna Mama!

Jak poruszać się po programie?
Co nowego na platformie
Plany treningów

Spotkania live

Forum dyskusyjne

Na zdrowy początek

Fundamenty sprawnego ciała

Mobilność & elastyczność

Sprawność & siła

Sprawny poród

Sprawny połóg

Ćwiczenia po ciąży krok po kroku

Want to receive push notifications for all major on-site activities?