fbpx

Zestaw naprawczy – uwolnij miednicę

Hela Ignatowska
Hela Ignatowska

Trener personalny

Poziom kursu:Początkujący
Liczba kursantów:32

Opis

Masz już dość męczącego bólu w biodrach i napięć w miednicy? Czujesz sztywność, która nie mija nawet po sesji rozciągania?

Zestaw naprawczy – uwolnij miednicę pomoże Ci przywrócić równowagę w tym obszarze! Ten trening jest dla Ciebie, jeśli:

– męczysz się z nawracającymi napięciami, sztywnością, bólem w miednicy, biodrach, odcinku lędźwiowym kręgosłupa

– masz nadmierne napięcie mięśni dna miednicy (i/lub ich osłabienie), czujesz ciężkość w miednicy, odczuwasz ból przy stosunku

– męczysz się z zespołem mięśnia gruszkowatego i przeszywający ból od pośladka nie pozwala Ci normalnie funkcjonować

– czujesz ogólne przeciążenie, szczególnie po dniu pełnym noszenia dziecka

– ćwiczysz intensywniej, biegasz, chodzisz na fitness czy crossfit, i chcesz zadbać o balans mięśniowy, lepszą mobilność i stabilizację w miednicy – to zapewni Ci lepszą efektywność ruchu!

Co znajdziesz w zestawie treningowym?

– trening automasażu, uwalniający napięcia i poprawiający elastyczność powięzi

– rozluźnianie nadmiernie napiętych mięśni, połączone z pracą oddechową, by dotrzeć nawet to głębokich napięć

– trening sensomotoryczny, w którym ruchem docieramy do ukrytych głęboko mięśni dna miednicy i usprawniamy ich pracę dla lepszej stabilizacji głębokiej

– trening mobility & stability, który nie tylko zwiększy zakresy ruchu w stawach biodrowych, w miednicy i kręgosłupie, ale również zaktywuje odpowiednie mięśnie do stabilizacji – tak by napięcia nie wracały

– krótką sesję treningu hipopresyjnego dla odciążenia miednicy i zmniejszenia ciśnienia napierającego na narządy, który również zaktywuje mięśnie głębokie do pracy

Jak ćwiczymy w zestawie naprawczym?

– ćwiczenia dopasowane do potrzeb mam, szczególnie tych prowadzących aktywny tryb życia z dzieckiem i nie mających czasu na odpowiednią regenerację

– treningi nagrane na wideo – ćwiczysz “razem ze mną”, na bieżąco dostajesz jasne wskazówki, w jaki sposób prawidłowo wykonać dane ćwiczenie

– czas trwania sesji od 10 do 30 minut – dzięki temu zawsze dostosujesz trening do swoich możliwości czasowych

– treningi ułożone pod kątem Twoich potrzeb – masz możliwość dopasowania ćwiczeń do siebie (w trudniejszy dzień możesz wykonać automasaż, w lżejszy trening mobility & stability)

– dostęp do zestawu aż na 6 miesięcy! – wiem jak to jest z dzieckiem, więc dodatkowy czas w zapasie może Ci się przydać

– dostęp do dodatkowej grupy wsparcia na FB tylko dla Kursantek – by wspierać się razem, motywować i w razie jakichkolwiek pytań – być w stałym kontakcie!

Co uzyskasz dzięki z tym zestawem naprawczym?

– poprawisz elastyczność, szczególnie mięśni dna miednicy, ale też mięśni pośladków, zginaczy bioder, przywodzicieli

– zwiększysz siłę do wyprostu biodra i zaktywujesz pośladki – to jeden z najważniejszych ruchów w naszym ciele (tuż za oddechem!) i nie bez powodu odpowiadają za niego bardzo silne mięśnie pośladkowe, które niestety często przestają być tak silne w ciąży i po niej…

– usprawnisz odruchową reakcję mięśni dna miednicy, które jak trampolina powinny reagować na nacisk od góry i go odpierać, ograniczając spychanie narządów w dół

– zmniejszysz ciśnienie w miednicy – stres, napięcie, przeciążenie, cały dzień na nogach, ciężkość, kamień w miednicy, brzuch wypchnięty, brak sił, by go “wciągnąć” – tak często moje Klientki odczuwają zwiększone ciśnienie w miednicy. Będziemy je spuszczać, by przywrócić lekkość w tym obszarze!

A więc – nie czekaj, uwolnij miednicę z zestawem naprawczym!

75,00 
Enrolment validity: 183 days

Kurs zawiera:

  • automasaż miednicy i bioder
  • trening rozluźniający
  • trening mobilizacyjny
  • trening stabilizacyjny
  • trening hipopresyjny
  • teoria w pigułce

Potrzebujesz:

  • mata
  • piłeczka do rolowania lub dla psa
  • roler
  • długi pasek, guma lub rajstopy
  • poduszka
  • krzesło

Zawartość programu

Zacznij tutaj

  • Jak pracować z zestawem?
    07:15
  • Jeśli masz problemy ze strony mięśni dna miednicy

Automasaż dla luzu w miednicy i biodrach

Uwolnij miednicę

Obudź mięśnie dna miednicy

Nie ma mobilności bez stabilności

Hipopresja dla luzu w miednicy

Co dalej? Ruszaj się swobodniej!

Opinie

No Review Yet
No Review Yet